Jaja sånn går nå dagene.

 

 

 

Nå er det blitt sent på kvelden og sengen og jeg skal snart ha ett stevnemøte, ja hvis ikke lakenskrekken tar over da for da blir det dårlig med søvn men hva gjør vel det er jo fortsatt helg i morgen selv om det er mandag i morgen. Har da gjort klar handlelisten til om tirsdagen for jeg trodde jo at det var vanlig hverdag i morgen men det kunne jeg vist bare glemme, jaja sånn går nå dagene nå i påsken har de ikke gått så fort som ønsket i grunn som mange av dere som har lest bloggen min en stund så er jeg ikke så glad i helger og helligdager. For ensomhets følelsen blir mye høyere på slike dager da mange er sammen med familie og venner, men det får jeg bare leve med for slik er mitt liv blitt og kommer nok til å være resten av mitt liv jaja sånn er livet.

 

Nei nå får jeg avslutte her med å si god natt til dere alle, så får jeg bare håpe at Ole Lukkøye kommer fort på besøk til meg i kveld/natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg