Jaja så ble det i dag.

 

 

 

Dagen startet med at jeg kom meg opp av senga og laget meg kaffe og noe å bite i, det ble det sedvanlige husmann knekkebrød med ost ikke noe mer spesielt enn det.

 

Så leste jeg noen blogger som jeg pleier hver morgen, skrev ett selv også men det ble vist med det fram til nå som dere fleste sikkert har fått med seg.

 

Så var det å få på seg noen klær og komme seg ut, det ble ikke noen uttrykksgruppe i dag for det var bare meg som møtte opp så det ble ikke noe gruppe ut av det synd men sant. Så da var det bare å traske seg hjem igjen, til det vanlige men takk gud for at venninnen min var skravlesjuk og ringte meg. Så jeg fikk på meg skoa i en fart og satte nesen oppover til henne, var også en tur oppe i butikken for henne for hun trengte noe ting og tang der oppe.

 

Og da jeg kom ned igjen så var det bare for meg og komme meg hjem igjen, spiste litt middag og så slengte jeg meg på sofaen for en liten hvil for jeg var sliten da og da er det godt med en middagshvil.

 

Nå er kvelden kommet og trøttheten kom også på besøk veldig fort i kveld, men nå skal jeg se litt til på tv før jeg finner senga her i gården.

 

Lag dere en fin kveld og riktig god natt alle sammen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg