Ja tanker som ødelegger for meg selv.

 

 

 

 

 

Mørke tanker på hvordan jeg ser på meg selv er veldig ødeleggende for meg selv, og når de tankene kommer så blir det vanskelig å fungere i det daglige. Sånn som at jeg må da være totalt talentløs for alt jeg gjør blir jo feil i andres øyne, har ikke selvtilliten vært lav før så blir den det da noen mener at jeg er dum  jeg veit jo at jeg verken dum eller talentløs men hva hjelper det når tankene snakker høyere enn det jeg ønsker.

 

En ting jeg veit er at jeg gjør så godt jeg kan bedre kan jeg ikke gjøre det, er ikke mange som vil forstå at jeg bare får gjort så godt jeg kan er jo ikke ett overmenneske heller og det er det ingen andre som er heller selv om de tror det selv. Nei nå ble jeg litt sint her men det har jeg virkelig lov til når man blir sett ned på og trampet langt ned i sørpa av noen, vil ikke nevne hvem det er for da blir den personen furten og da blir det ett rent helvete for meg og det har jeg ikke noe lyst til.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Ja jeg så at han hadde framsnakket bloggen min og det syntes jeg er utrolig koselig. Du er hjertelig velkommen til å følge bloggen min det setter jeg utrolig pris på, det er jo forferdelig synd at du har det på denne måten da. Jeg ønsker deg alt godt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Hei Aud Marit !
      Det er kjedelig med folk som aldri ser lenger enn sin egen nesetipp, så skjønner din frustrasjon/sinne ❤️
      Du ER bra nok! Du er som alle
      andre; Unik!
      Håper jeg har fått klikket meg inn på noen av bildene slik st noen kroner kommer DIN vei !
      Ønsker deg en fin torsdagskveld 💐

      1. Ja det er mange som ikke ser lenger enn neserota. Tusen takk at du har trykket på bildene.

        Ja det er bare en som meg og det er godt.

        Ønsker deg og dine en riktig fortreffelig og rolig torsdagskveld.

    2. Hei! Blei nysgjerrig på din blogg etter at Kokkejævel anbefalte den. Du skriv åpent og ærleg, og eg kjenner meg att i mykje av det du skriv. Kjem til å følge deg vidare. Stå på, du er god!😀👍

      1. Tusen takk for at du liker det jeg skriver, ja jeg liker å være åpen og ærlig i det virkelige liv så da må jeg være det her inne også. Ellers så føles det ut som jeg skriver i en annens dagbok eller blogg , og da er jeg ikke meg selv. Jeg ønsker deg velkommen til å bli med videre på min reise igjennom livet.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg