Ja så var det kveld igjen.

 

 

 

Da var nok en dag over, og jeg har vært på tur i dag også men ikke så langt som jeg pleier for det regnet og så veldig og det så uttrygt for torden som aldri kom.

 

Å så fikk jeg vasket klær som alt er tørre her de henger inne i min lille stue, så det er bare å få det i skuffer og skap.

 

Skrevet handlelisten har jeg også gjort og regnet over det slik at jeg ikke går over budsjettet, for da hadde jeg faktisk gått fem på. Har også planer om litt annet som går på kos og fritids budsjettet, så da får jeg bare holde meg til det som står i budsjettet på hver post sånn er det bare.

 

Har også sett på fotball i kveld Rosenborg vant over Tromsø, og Sandefjord vant over Vålerenga hurra ble litt håndball også så det ble en del sport i kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ja budsjett er et viktig redskap å holde seg til, vi er vel mange som har erfart å gå fem på der. Håper dagen har vært god Aud Marit, og at morgendagen blir enda bedre💖

      1. Ja har da gått fem på mang en gang, og da er det for at budsjettet sprakk som en ballong. Er ett kjempe fint redskap som må settes opp sånn at jeg veit hva jeg må forholde meg til.

        Dagen min har vært kjempefin den, håper dagen din også har vært god. Håper på en kjempefin dag i morgen også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en god natt.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg