Ja så var det gjort.

 

 

 

 

Har vært og testet nå er det bare å sitte inne og vente på svaret, håper inderlig den er negativ for ellers så kommer jeg til å bli gal. For jeg ikke får gått turene mine i naturen bare sitte og glo i veggen, jammen godt at jeg fikk kjøpt meg maling og to lerreter så jeg kan male. Sånn at dere ikke blir bombardert med innlegg, for jeg må jo holde meg inne i en til tre dager som det tar å få svar på denne testen. Kan jo skrive om hvordan jeg opplever disse dagene i isolasjon fram til prøvesvaret kommer, er den negativ så kan jeg leve som normalt er det motsatt så må jeg sitte inne til jeg er frisk igjen hvor lenge veit jeg ikke. Dere skal få greie på det så fort svaret kommer, det skal da komme innlegg hver dag da ikke bare ett men sikkert opptil tre kanskje fire det får vi nå se på.

 

Nå skal jeg se på farfar på tv2 og litt sport OL for funksjonshemmede nå, det går på NRK og det er deilig syntes det er imponerende hva de får til andre som meg for eksempel krøgner og klager på smerter dette er faktisk mennesker som mangler en arm eller ett bein eller er helt lam. Men å kjempe om medaljer i OL er bare imponerende.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

13 kommentarer
      1. Nei det er kanskje ikke noe å bekymre seg for, jeg håper bare den er negativ for er den det motsatte så veit jeg ikke hva jeg gjør. Håper svaret kommer i morgen eller på søndag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Da krysser man fingre for negativ svar. I mellomtiden kan man glo i tvkassa, gå ut på veranda å ta en røyk og en kopp kaffe. Male, vaske ned leiligheten, lese bok, se en film på pc. Men i kveld er det Skal vi danse, og Stjernekamp på NRK begynner vel samtidig. La oss håpe at svaret kommer snart.
      PS. Fikk med meg Farfar og fornøyelig serie. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg får god tid til å se på tv, jeg skal se på skal vi danse og kloppen på tv2. Ja det håper jeg på at prøve svaret kommer fort og at den er negativ.
        Blir å vaske litt men ikke storvask, skal også lese noen bøker.

        Ja jeg så på Farfar.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Nei, hør her, du kan da vitterlig gå turene dine fremdeles – det er forskjell på å være i karantene og isolasjon, og du er ikke i isolasjon før evt. positivt prøvesvar foreligger. Karantene betyr bare at du skal holde deg unna folk og ikke ta imot/gå på besøk, men helsemyndighetene anbefaler frisk luft og fysisk aktivitet så lenge du kan holde avstand til andre. De var også ute og sa at man fortsatt kunne gå på butikken på tidspunkt med få andre kunder til stede helt i starten av pandemien i Norge. Det er bare hvis du skulle havne i isolasjon at du må finne andre løsninger på handleturen på mandag.

      1. Ok men de som testet meg sa jeg skulle holde meg hjemme til testresultatet var kommet.

        Har ingen andre til å ta den handlingen på mandag eller handling ellers.

          1. Ja det står det det veit jeg, jeg bare svarte det hun sa hun som tok testen på meg. Og hvis jeg går meg tur i skog og mark så treffer jeg ikke annet enn trær, skal jeg høre på henne eller skal jeg gjøre det som står på fhi sine sider ikke veit jeg.

            Ønsker deg en kjempefin lørdag og sorry for mitt svar til deg.

    3. Siden du hjelper venninnen din med handling nesten hver dag, kan ikke hun hjelpe deg? Antar hun har noen utfordringer selv siden du hjelper, men hun får vel hjelp fra noen andre nå? Som da kan hjelpe deg også? Slik at du evt kan hente mat utenfor hos henne? Så slipper de å komme ekstra til deg, og du får gått tur som du jo kan gjøre. Hold deg aktiv, det har du lov til, du skal bare unngå å være nær andre til du får svar. Synes det var bra du tok en frivillig karantene, det burde flere gjort slik at vi får smitten under kontroll. Lykke til, håper på negativt svar 🤞

      1. Veit ikke hvordan hun gjør det nå men det går bra sa hun, tror hennes sønn hjelper henne. Nei jeg vill ikke være til bry for dem. Jeg skal nok klare meg, jeg skal nok gå turer i skogen for man trenger ikke holde to meters avstand fra trærne haha.

        Ja jeg er fullstendig enig med deg at flere burde gjøre det men det gjør ikke folk nå for de er blitt lei. Hvis ikke så burde de stenge ned igjen mener jeg da, fram til de får kontroll over smitten igjen.

        Jeg håper inderlig at testen er negativ.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Så nære som jeg oppfatter dere er tror jeg ikke hun vil se at du er til bry hvis du spør om hjelp en gang. Kanskje ønsker hun også å kunne hjelpe deg, normalt snakkes dere og drikker kaffe, jeg ser det som hennes måte å takke deg. Forstår ønsket ditt om å ikke ville være til bry, men en gang i blant kan vi alle trenge hjelp 😉 Håper negativt testsvar kommer snart så du får ordnet slik du ønsker ting selv, det forstår jeg godt du ønsker! At du ikke kan handle og få levert, samt tenker økonomisk for at ting skal gå opp er ikke så enkelt å overlate til andre ❤

          1. Skal se og tenke over det, kan jo hende jeg må spørre henne om hjelp. Ja vi sitter og skravler over en kopp kaffe, det er noe av det koseligste jeg gjør i løpet av dagen.
            Nei jeg får ikke det til hvis jeg skal ha andre til å gjøre det, handle for meg med andre ord betyr enten mat eller ingen regninger betalt jeg ønsker begge deler jeg da.

            Ønsker deg en kjempefin dag.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg