Ja så var det å finne senga.

 

 

 

Nå skal jeg bare en tur ut med lille Elvis gutten så han får gjort det han skal før vi tar kvelden her i kåken, så da er det bare å skrive ferdig dette innlegget da. Etter det så skal jeg kneble den vonde og stive beinhaugen og krype godt inn under dyne, ta en titt på baksiden av øyenlokkene for nå er øyenlokkene så tunge at de glir igjen hele tiden så det tar så lang tid og skrive dette innlegget. Jeg håper bare på å få litt mer søvn i natt enn det jeg har fått i de siste nettene men det er vel for mye å forlange, med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt og sov godt for det trenger dere for å holde ut i morgen den dag og da er det fredag også igjen .

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg