Ja så er nok en dag på hell.

 

 

 

Nok en dag har blitt kveld i dag har ingenting gått etter planen men det har vært en fin og avslappende dag, ja det har ikke vært noen form for stress her i gården. Har vært på våres turer i dag også, gikk morgenturen om byen og der var det en del stress og mange som skulle inn på storsenteret for og handle. Ikke så rart det er jo farsdag i morgen og da var det jo mange som skulle inn dit for og kjøpe gave til sin far, det tenker jeg ikke på så den dagen får gå som en helt vanlig søndag her. Var nok en del julegaver som ble handlet inn i dag, og så har du dem som må handle for og handle som var der inne også. Jeg var innom brukt butikken her i byen i dag, fant ikke det jeg var ute etter de håpet det kom inn en del i løpet av neste uke for da får de inn noe fra ett dødsbo jeg var ute etter en helt spesiell juledekkerasjon tro det eller ei.

 

Nå skal jeg få med meg slutten av skal vi danse, jeg valgte og se på en håndball kamp istedenfor og se første halvdel av skal vi danse ja så ble det gutta som må kjempe om den siste finale plassen Funkygine / Gjørgine  klarte og kapre finaleplass nummer en. Blir spennende og se hvem som tar den andre Viktor eller Aleksander samme for meg de er like flinke begge to.

 

Så skal jeg se på godkveld Norge  etter det så blir det god natta her i gården.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg