Ja så er det helg igjen.

 

 

 

Har ikke gjort så stort i dag var oppe hos venninnen min og drakk litt kaffe å skravla, var også oppe å handlet for henne sånn at hun fikk handlet inn litt. Så gikk jeg hjem å koste meg, det jeg koste meg med var å lese andres blogger, det er utrolig koselig å lese de faste bloggene hver dag og svart på en del kommentarer som jeg syntes er veldig koselig.

 

Å så kom kvelden med håndball som jeg sitter å koser meg med nå også, nå er det Danmark mot Slovenia . Nok en spennende kamp, som jeg håper Danmark vinner denne kampen da.

 

Så nå skal jeg avslutte dette innlegget med å ønske dere alle en riktig god fredagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg