Ja så er det helg igjen.

 

 

 

 

 

Dagen i dag startet med at jeg ikke hadde sovet så godt natt til i dag, så fort jeg skulle snu meg så skar det igjennom hele kroppen med voldsomme smerter så ille at jeg ikke klarte å finne noen god stilling sånn at jeg fikk sove. Etter ett par timer så fikk jeg sove men det ble ikke i senga det ble på sofaen, fikk noen timer på øyet da og til nå så har ikke kroppen vært så ille så det har blitt både rydding og vasking av leiligheten. Har også vært på tur og oppe hos venninnen min hun ringte meg da jeg var på vei hjem, så det ble kaffe og skravling som det pleier og en kjapp tur opp på butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte for helgen.

 

Ja så spiste jeg frokost å det ble kald havregrøt med bær jeg har begynt å like det veldig godt, så jeg må ha det hver morgen og en kopp kaffe og lese noen blogger som jeg leser hver morgen.

 

 

Handling blir det i morgen for min del hvis jeg trenger noe, hvis ikke jeg trenger noe så er det penger spart så jeg håper på det siste jeg da haha men trenger jeg noe så er det bare små ting for alt annet har jeg. Skal jo handle igjen på mandag så da blir de store tingene handlet inn på morgenen som jeg pleier, og da handler jeg for hele uka og bare små ting på fredager eller lørdager blir nok på lørdag.

 

Ja denne uken har gått så fort at jeg har vist mistet en dag denne uka jeg var sikker på at det var torsdag i dag jeg da, men nei da det er fortsatt fredag i litt over en time til  før da jeg gikk på skolen pleide jeg å si at uka består av to dager mandag og fredag for resten av uka gikk så fort at den ble bort på ett svusj.

Har også sett på tre håndballkamper i dag og kveld var gøy med Norge at de slo Tyskland med god margin, nå venter Spania på søndag og Sverige på tirsdag igjen det kan bli noen tunge kamper de som er igjen men veit jo aldri med de norske gutta de er jo gode nok til å vinne mot hvem som helst.

 

Skal snart finne senga her så med disse ordene ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Er litt fraværende om dagen. Har pådratt meg en prolaps og det er et smertehelvete uten like. Fått time hos kiropraktor på mandag. Snømåking tok knekken på meg altså. Blir sofa resten av dagen. Enig at kald grøt med bær på er utrolig godt. Jeg lager om kvelden kjøleskapsgrøt og spiser det hver morgen. Holder meg mett frem til lunsj. Flott at håndballgutta slo Tyskland. Spania og Sverige er jo rågode. Blir nok en thriller. Ha en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Au da det hørtes vondt ut så du får slappe av noen dager, veit at det ikke er enkelt med smerter men du må prøve så godt du kan. Ja Spania og Sverige er gode men ingenting er umulig, hvis de spiller like godt som de gjorde i de to siste kampene det blir kjempespennende å se de to kampene i morgen kveld og på tirsdagskvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Kjedelig at natten var dårlig, håper denne var bedre! Jeg liker best varm grøt, men også med bær på toppen og litt kanel. Bruker frosne jordbær og bringebær som jeg tiner i kjøleskap kvelden før. Synes også det er godt med granateple på, renses i bolle med vann for å unngå så mye søl, og billigst på innvandrerbutikk. Uken går hvertfall fort når du hopper over en dag! Kampen var veldig bra, håper bare de spiller bra mot Spania og Sverige nå 🤞 Håper dagen blir god, klem ❤

      1. Ja det var veldig kjedelig med en slik natt som jeg hadde natt til i går, denne natten ble kjempebra jeg sov hele natten. Jeg har akkurat lært meg til å like kald havregrynsgrøt, så jeg holder meg til det enn så lenge har ikke likt grøt siden jeg spiste det og ble syk som liten grunnet at jeg ikke tåler melk. Mye frukt og grønt og ikke minst krydder er billigere i innvandrer butikker. Jeg hoppet ikke over en dag den ble bare borte så ja uken går fort. Nå får de norske gutta bare fortsette slik som de har gjort de to siste kampene så blir dette bra.

        Dagen i dag har vært fin den.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg