Ja nå er det vår.

 

 

 

Nå er det vår og det merkes veldig godt for oss med pollen allergi, skal ikke klage på den for jeg elsker å se at krokusen og bladene begynner og sprette opp overalt. Det går fram mot lysere og varmere tider, får håpe at det ikke blir så ille varmt som i fjor sommer over så lang tid som den sommeren. Det kan godt bli en fin sommer men ikke så ille for da syntes jeg rett og slett synd i bøndene, de hadde ikke nok for til dyrene sine og det var jo ikke nok gress på sommerbeite heller så en sånn ønsker jeg det ikke. Husk dette er min mening sånn er det bare.

 

Våren er lunefull for å si det slik i morgen er det meldt snø og underkjølt regn her, så med det så er det ikke så smart og bytte til sommerdekk før etter påske. Ja jeg skrev etter påske skal du på fjellet i påsken så møter du garantert snø, for på fjellet så bytter været like fort som du rekker og snu deg så la bilen være vinterskodd frem til over påske.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg