Ja nå er det en lang kveld.

 

 

Ja så er det den kvelden i året som man skal se på og høre på mye fin og noe rar musikk en hel kveld, så skal man vente på poengene som skal deles ut for å se resultatet av TIX sin sang i grandprix gleder meg stort.

 

Krysser fingrer og tær og alt annet som kan krysses for at han klarer og dra seieren hjem til Norge, det er det jeg håper på da men jeg veit jo ikke.

 

Ja det programmet som ingen sier de ser på men som det viser seg at alle stort sett ser på det varer helt til klokken 01.00 i natt så det tar jo sin tid, ja med stemmegivninger og alt dette som skal til for at de skal komme fram til hvem land som tar seieren hjem får jo håpe at det er TIX og Norge da men hvem veit det er det vel ingen som gjør.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Morsom sang som vant da 😊 Ja, når pinsen straks er over da er det lenge til neste helligdag (bortsett fra søndag). Jeg syns det er deilig å ha fri, men er enig i at helligdager kan være litt daue. Men nå får jeg vel prøve å sove litt. Har sett på Grand Prix og Mysteria i Brokenwood etterpå 😁 Begynner snart å lysne ute ☀️ Deilig med sommer og lyse netter igjen.

      1. Nja kanskje litt jeg likte ikke den sangen i det hele tatt. Ja det skal bli godt med helt vanlige hverdager og vanlige helger er så kjedelig med disse helligdagene. Skal bli deilig med sommer nå, bare den ikke blir for varm for det liker ikke jeg.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei fine du. I dag sov jeg lenge. Måtte se Kompaniet Lauritsen og etterpå var det å se MGP. Men eneste låten jeg hørte på var TIX sin. Og poengdelingen. Vel, rock var visst viktig for Europa og Italia stakk av med seieren. Liker rock men ikke den som Italia presenterte. Ble sent i seng og sov lenge. Nå ønsker jeg hverdag. Har jo fritt hele året, så hverdag er viktig. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble sent her også så sent at jeg ikke sto opp før klokken 13.00, sov vel litt lenge men det var veldig godt. Jeg likte ikke Italia sin jeg heller, syntes Sverige sin var fin jeg da men det er jo min smak og godt smaken er forskjellige fra menneske til menneske for ellers så hadde verdenen vært kjedelig.

        Nå ønsker jeg meg også virkelig hverdag igjen.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg