Ja jeg vant på lotto.

 

 

 

I kveld så regner det kraftig her i Kongsberg, da er det veldig greit og sitte inne og se på tv. Jeg leverte to lotto lapper klokken 17.55 det var fem minutter før leveringsfristen så jeg valgte og levere på dataen, jeg har en kupong som det er to rekker på og på den vant jeg femti kroner på og så har jeg en fast system kupong med åtte tall på og den vant jeg tohundre kroner og med de kronene på femti krone som jeg satset så da har jeg vunnet tohundre kroner. Det var ikke mye men jeg gikk jo i pluss og det er bra det, da kan jeg jo tippe gratis i fire uker på gevinsten og det er jo en grei måte å gjøre det på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Vant 45 kr sist lørdag, nesten så jeg vurderte om jeg ville trenge økonomisk veiledning fra Hamar 😉 Men som du sier, det er ikke så mye men disse smågevinstene kan jo hjelpe langt på vei til å tippe “gratis” og hvem vet når en stor gevinst kommer 🙂

      1. Ja med disse små gevinstene så spiller man jo gratis eller nesten gratis, jeg spiller ikke for store summer hver uke det er en femti lapp så for min del så blir det fire uker gratis med denne gevinsten. Ja det er noe en aldri veit når de store summene kommer, det er jo en drøm og vinne millioner på lotto.

      1. Takk for det, det snur nok snart for deg også. Tenk om det snur med et smell og stor gevinst til deg. Nei det er ikke enkelt dette er en lapp som jeg leverte for ti år siden, og det første året så leverte jeg den hver uke men så ble den glemt. Leverte den nå i kveld og fikk gevinst på den igjen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg