Ja da.

 

 

 

Ja da det ble en god natt i natt jeg sov hele natten og det var faktisk veldig godt, våknet frisk og opplagt så nå kan man jo bare gripe dagen og alt hva den har og tilby meg. Det er nok ikke mye den har å tilby meg men jeg tar det som det kommer, så da startet jeg med og spise meg en god frokost som besto av ett knekkebrød med ost med en kaffe kopp til som min frokost alltid må bestå av. Det finnes dem som mener at jeg ikke spiser nok fordi jeg ikke skriver om det på bloggen, må man virkelig skrive om alt en spiser i løpet av en dag for å tilfredstille noen da hadde vel bloggen blitt noe kjedelig for hvem er det som vil vite det da.

 

Jeg skriver om min hverdag og det som skjer om dagen ikke bare det jeg putter i kjeften hver dag og til hvert måltid, så bare slapp av jeg skal skrive om det som faller inn som kan være noe som er vert og dele og det er vel noe jeg bestemmer selv og ikke hva en leser vil at jeg skal skrive bare fordi den leseren tror at jeg ikke lager meg mat.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg