Ja da det er en ny dag.

 

 

 

 

Ja så var det en ny dag å tankene om meg selv har ikke vært så mye bedre enn i går, men man må jo gripe dagen og dens muligheter. Er ikke så enkelt når disse dumme tankene på hvordan jeg ser på meg selv er like mørke som de har vært i hele helgen, men jeg fikk da handlet inn litt til morgenen men ikke så mye mer enn det. Jo jeg gikk opp til venninnen min en tur etter at hun ringte til meg, hun trengte noe i butikken hun ønsket seg noen å prate med og drikke kaffe med. Var litt bedre når jeg gikk fra henne, etter noen timer i ensomheten hjemme så kom de samme tankene.

 

Tankene går i at jeg føler meg fullstendig verdiløs, jeg veit at det ikke er slik men det er slik jeg har sett på meg selv i hele helgen og det fortsetter i dag hvorfor det veit jeg ikke men slik er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg