Ja akkurat dette veit jeg.

 

 

 

Fikk en kommentar i går som jeg ikke godkjente for den inneholdt noe som jeg ikke vil offentliggjøre på bloggen. Den startet med noe jeg veit veldig godt for det er noe jeg prøver og får prøvd hver eneste dag, at sykdom og skade det får man ikke styrt men økonomien kan man få styrt selv det siste jeg skrev er noe jeg gjør så godt det går med det jeg har tilgjengelig. Sykdommer og skader har jeg også prøvd å styre og styre unna men det går ikke selv om jeg har ett stort ønske om det, å leve med usynlige sykdommer er ikke enkelt blir jo sett på som lat og en ubrukelig idiot får ofte høre at jeg er ubrukelig og lat men det er fra folk som ikke veit at jeg har flere diagnoser og med de så gjør jeg så godt jeg kan er verken dum eller ubrukelig selv om balansen er det. Hadde prisene kommet ned igjen på det nivået de hadde for to tre år siden så kunne det gått mye bedre enn det gjør nå, alt er jo blitt så dyrt bare det å kjøpe mat gå til lege, sykehus og alt annet tar en god del av potten og andre regninger tar resten.

 

Og med alt dette er jeg glad at jeg kommer meg opp får på meg klær for egen maskin, for det er ikke en selvfølge for alle.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

4 kommentarer
    1. Lat og ubrukelig er du ikke.Er mange som har skjulte diagnoser. Jeg har både skjulte og diagnoser som sees. Fikk en ny diagnose i desember nemlig psoriasis, og det synes. Kan nå ennå kle på meg selv. Verre å smøre seg på ryggen, der må jeg ha hjelp.
      Dessverre er det mange troll der ute som hamrer løs på tastaturet, de tør ikke åpne munnen når de er ute blant mennesker.

      Var på butikken i går og ja prisene har gått enda mer opp! 😡

      Klem til deg fra meg.🥰

      1. Sorry at jeg er treg med å svare nettet har vært nede siden i går.

        Jeg vet at jeg ikke er lat eller ubrukelig, jeg har fire av dem skjulte diagnosene. Ja den psoriasis ja den syntes og er plagsom.

        Den som skrev denne kommentaren er ikke ett nett troll, men hun skrev noe som jeg ikke skal publisere på bloggen min mer så derfor måtte jeg bare la være og godkjenne den.

        Ja det er også veldig mange troll og insekter som er plagsomme i kommentarfeltet.

        Ja disse prisene går bare oppover, nå burde de snart gå ned igjen etter min og mange med meg sin mening.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg