Ingen dag kunne blitt bedre.

 

 

 

Kan jo si det på den måten jeg bråvåknet av ingenting i dag tidlig, ble da bare å stå opp enda klokken bare var 05.15 bedre tidlig enn aldri er min tanke i dag morges. Ble ett lite knekkebrød til frokost orket ikke noe mer enn det, og en god og varm kopp kaffe satte på tv og der ble jeg i noen timer fikk også med meg 3 mila som Therese Johaug vant.

 

 

Så ringte venninnen min og da ble jeg glad, jeg gikk opp til henne og vi fikk skravlet over en kopp kaffe eller to. Var også oppe å handlet for henne sånn at hun fikk i hus det hun trengte for helgen, da jeg kom ned igjen så ble det litt mer skravling. Så gikk jeg hjem for å slappe av litt og det var ikke så lurt for jeg sovnet og sov som en stein i 4 timer, lurer litt på hvordan det går med nattesøvnen etter en lang ettermiddags blund får bare håpe at det blir litt søvn til natten.

 

Nå sitter jeg og ser på eller hører på håndballkampen som gikk før i kveld, ja helst hører for jeg sitter jo her og skriver disse ordene til dere.

 

Lag dere en fin kveld/natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Skal si du var gruelig tidlig oppe. Ikke rart at man trenger søvn senere på dagen. Jeg sov selv en halvtime på sofa og fikk med meg slutten på hopprennet. Sov godt i natt og våknet for vel en halv time siden. Frokosten er fortært, kald grøt med bær oppå.
      Kjekt at det ble handletur og besøk hos venninnen din. Tror jeg må på butikken i morgen å sjekke om jeg får tak i hvetemel. Leste at folk hamstret igjen. Ha en fin søndag og i morgen er det hverdag igjen. Klem Till deg fra meg.

      1. Ja jeg var veldig tidlig oppe, sov godt i natt og var oppe for ca en time siden. Frokosten skal jeg ta om en times tid, jeg var å handlet for venninnen min selv skal jeg handle i morgen. Ja det var mange varer de var tomme for eller hadde veldig lite igjen av, kan ikke forstå hvorfor folk må hamstre det er faktisk hysteri foreløpig får de jo nye varer inn. Det blir nok en fin dag i dag med tv titting og avslapping gidder ikke å stresse.

        Ønsker deg en riktig fin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg