Ikke så mye nytt herfra.

 

 

 

Har ikke gjort så mye nytt i dag har vært på tur som jeg pleier og har vært å handlet det jeg trenger for denne uka, på turen min så fant jeg noen flasker i dag også men nok om den saken.

Har også vært oppe hos venninnen min på kaffe og mye skravling, å ikke minst lytting på det hun hadde å si behøver ikke være en del av samtalen hele tiden en må være flink til å lytte til den andre også, var også oppe på butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag.

 

Nå er det vel bare å finne senga i kveld også om ett par timer, hvis jeg orker så lenge nå har jeg ikke så mye mer å skrive om så jeg får komme tilbake i morgen.

 

Lag dere en kjempefin kveld og en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. ikke føl du må ha så mye nytt å skrive om,er kjekt å lese uansett,eller,litt trist noen ganger,uansett,skriv det du føler for,skal lage donuts i dag,venter et barnebarn,klem fra meg

      1. Da fortsetter jeg som jeg gjør, skriver om hverdagen og annet som jeg føler for. Da er nok både donutsene og barnebarnet der og bakverkene er vel spist håper du og barnebarn har kost dere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Dagene flyr av sted. Snø er kommet, og enda lenger ned i fjellsidene. Farmen i kveld. Dan har nok valgt Ivana til storbonde. Han ble ikke værende inne på Torpet. Blir nok spennende fremover tenker jeg. Ha en fin tirsdag. Håper været er bedre hos deg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja dagene flyr og vinteren kommer fort, håper vi slipper unna enda den snøen.

        Ja i kveld er det farmen og storbonden blir vel Ivana som blir storbonde denne gangen, nei han hadde for stor hjemlengsel til å være på torpet. Ja det blir spennende framover.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg