Ikke i form i dag.

 

 

 

 

Nei kan jo si at jeg ikke er helt i form i dag, har ligget mer eller mindre i hele dag vært ute en tur i dag men den ble ikke lang.

 

Våknet langt på dag gikk en tur, men måtte bare finne veien til sofaen og krype under dyna igjen fryser som bare det og det er 20 grader inne. Det er rart med disse hurtigtestene en svak positiv og neste er negativ, i dag har også en vært svakt positiv og neste negativ og jeg får ikke bestilt noen time til PCR test på teststasjonen før i morgen til om søndagen for det er første tid de har ledig. Får bare håpe jeg får time på søndag til test, for jeg vil vite om den er positiv eller negativ og forholde meg til det resultatet som kommer av testen.

 

Får håpe dette er en normal forkjølelse sånn at jeg kan leve normalt, men er det noe annet så må man leve etter statens leveregler sånn er det bare.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Jeg har tatt to korona vaksiner og tenkte det fikk holde, men ombestemte meg i går kveld. I dag var jeg på apoteket her og fikk den tredje.
      Håper du ikke har fått corona, men at det er en forkjølelse.
      God bedring og gled deg til i morgen, da er det semifinale i håndball-EM.

      1. Jeg har tre doser korona vaksine, hva hjelper det den nye viruset bryr seg ikke om du har 0 eller 3 doser den kommer til deg uansett. Fint at du har tatt alle tre dosene.

        Håper ikke det er corona jeg heller men vil være på den sikre siden og ta en test. Håper det er bare en god gammeldags forkjølelse jeg har besøk av.

        Ja det er spill om plass 5 og 6 og semifinaler i morgen det skal jeg se.

        Takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Ønsker deg masse god bedring! Tida både for det ene og det andre nå..Kanskje har du fryst litt og da blir man fortere syk..God klem fra meg og finn deg noe varmt å drikke 🥰 Sikkert en forkjølelse..

      1. Takk så mye, ja det er tiden for så mangt nå men man må jo være på den sikre siden mener jeg da. Kan jo være en helt god gammeldags forkjølelse ikke veit jeg, så derfor så skal jeg bestille meg en test. Jeg har ikke frosset noe mer enn vanlig bortsett fra i dag kjære deg, det kan jo ha med feberen å gjøre.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. I følge det de har sagt nå, skal man ikke trenge å ta PCR. Er den positiv, så har du covid. Og bare gå ut fra det. Siden du har symptomer også. Da er det bare å holde seg mest mulig innadørs i 6-7 dager, og så kan man regnes som “bra”.

      1. Ja men når to er svakt positiv og to er negative hva skal man tro da, så jeg vil ta en PCR for å være sikker. Ja jeg har forkjølelses symptomer, jeg har holdt meg mest mulig innendørs i dag er blitt litt bedre i dag men har det fortsatt. Er det 6-7 dager ja det får jeg gjøre så er jeg bra. Takk for opplysningen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Uff, håper du hvert fall føler deg bedre i morgen! Hadde jo vært enklere om det var en tydelig positiv, og ikke bare svakt. Hvertfall når det tar tid å få PCR, som jeg er enig i at er smart siden du ikke har fått en tydelig positiv. Kampen i morgen er viktig, vinner Norge kvalifiserer de seg også til VM! Så gleder meg til kamp, selv om de siste minuttene av kampen mot Sverige var skikkelig sure… God bedring, og god klem ❤ Håper kommentaren går igjennom nå, fikk feilkilde 400…

      1. Ja jeg håper også at formen er bedre i morgen . Ja som du skriver så hadde det vært enklere om jeg hadde fått tydelig positiv for da kunne jeg vært sikker, skal bestille i morgen men det var bare en time igjen å den er vel tatt innen midnatt som jeg kunne få bestille den timen. Ja kampen i morgen er viktig håper de vinner sånn at de kvalifiserer seg til VM, siste minuttet av kampen mot Sverige var sure. Takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og kommentaren kom igjennom.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja jeg tok kommentaren til meg, men det blir litt av vert her på bloggen. Jeg blogger om mine tanker og min hverdag.

        Skal fortsette med det.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    5. Jeg har lest at det ikke har noe å si om streken er svak eller sterk. Er det en strek der , svak eller sterk, så har du korona. Det kommer til å gå bra😊🌺 På jobben min har de korona i bøtter og spann, men ingen blir alvorlig syke nå. Ikke en gang de som ikke har tatt vaksinen. God bedring til deg 🌺🍀

      1. Ja men jeg vil være på den sikre siden så jeg har bestilt time, fikk time tidlig mandagsmorgen tar den så får jeg se. For når en viser to streker og en ikke så er jeg ikke sikker på det. Ja har jeg korona så går det sikkert bra men jeg vil være sikker.

        Takk for det.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg