I natt var det ingen søvn.

 

 

 

Ingen søvn betyr nye innlegg fra meg, får jo noe og skrive om da er ikke noe som er vanlig at jeg legger ut noe nytt før klokken er 05.00 på morgenen men det blir det i dag.

 

Kan bli en lang dag i dag når den starter allerede klokken fem på morgenen, men da er det bare å gjøre det beste ut av det. Får jo ikke gjort noe annet enn det.

 

Er jo trøtt som fanken men får ikke til å sove så da er det bare stå opp igjen, så får en ta en liten vil utpå dagen i dag. Har akkurat gjort klar handlelista til jeg skal ut å handle, og jeg har summert opp hvor mye jeg må ut med til mat og det er 89 kroner det som står på handlelista nå. Så i dag så går jeg veldig forberedt i butikken, det er utrolig godt da veit jeg hva jeg skal ha og hvor mye det koster. Og så kommer røyken utenom og den koster 94 kroner, noen laster må jo jeg også ha så den kjøper jeg med god samvittighet. Dere får si hva dere vil om det, det er noe som jeg vil og ønsker så da er det min sak.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja det blir nok det, jeg har ikke sovet i det hele tatt i natt. Ja det er virkelig blitt kaldere i luften, så synd det er at du har sovet dårlig da frøs du er vel på tide å fyre litt når det er blitt litt huskaldt. Bare en fleip den siste kommentaren fra meg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg