I natt ble det mye tv titting.

Reklame | Ellos.

 

 

 

 

 

Ja når det først ble slik at jeg ikke fikk en blund på øyet i natt så var det bare å stå opp å slå på tv n igjen, godt det var noe å se på på den flimre kassa ellers så hadde det blitt en forferdelig lang natt.

 

Nå er det bare ca en time igjen til god morgen Norge starter på tv 2, da blir det iallefall noe å se på som ikke er reprise å i samme slengen er koselig å se på. Jeg liker best å se på tv og ikke være på tv, har bare en ting jeg ville ha vært med på og det er Vixsen som er en pris utdeling for bloggere og andre influensere hadde vært moro å blitt nominert til det en gang i mitt bloggliv. Ikke det at jeg tror det skjer men det er jo lov og håpe på det, jeg kommer aldri til å vinne noen pris men hadde vært moro og oppleve det en gang.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Svea//Stylein//Nanso//Masai//Svea

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg