I morgen starter årets jazzfestival.

 

 

 

Ja i morgen så er det første dag av årets jazzfestival, det blir godt med yrende folkeliv i byen. Det blir jo en del boder med mye rart i jeg skal kjøpe årets genser men ellers så kan det bli litt smultringer og baktpotet men ikke noe annet, skal gå og kikke litt men ingen handling skal man ha med seg noe musikk så er det bare å gå i det teltet som man får med seg konserter gratis. Jeg kan jo sitte på verandaen å høre alle konsertene gratis, de har eget jazz område for barna og den heter barnivalen og skal være på bergverksmuseet. De har også gulljazz for seniorer som de har på Skavanger sykehjem der min mor bodde fram til januar da hun døde, jeg var der i fjor sammen med henne og det var jammen koselig for de hadde storband musikk og sang god mat og noe i glasset jeg og mamma tok en halvliter deilig var det.

 

Jeg skal gå aktivt til verks når det gjelder og samle tomflasker, og det blir det en del av under en slik festival som for mange er fyll og drikking fra dag en. Jeg skal se på paraden i morgen klokken 15.30 og åpningen klokken 16.00 og da skal jeg lage en video som jeg skal legge ut på You tube kanalen min og på instagramen min.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg