I dag var jeg jammen sliten.

 

 

 

Ja i dag har jeg vært helt tom for energi, ja ja jeg brukte vel litt vel mye energi på å grue meg i går. Men slik er det bare når man ikke klarer å la være og grue seg til ting, og har fullstendig angst og redsel for det ukjente  men alt gikk jo bra så hva grudde jeg meg egentlig til det.

 

Så i dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, slappet av mye har jo malt litt og vasket litt i leiligheten men ellers ingenting.  Nå har jeg to ting jeg gleder meg til til uka på mandag skal jeg ha samvær med minste gutten min, og på onsdagen skal jeg på mestringssenteret  og det å ha noen andre enn meg selv rundt meg om dagen. Jeg har jo venninnen min så jeg er jo ikke helt alene, men som hun også sa så er det godt å ha noe å gjøre og omgås andre også.

 

Nå er det vel på tide å lage seg litt mat for jeg har faktisk ikke spist enda, hvorfor spise når jeg ikke er sulten er jo  ikke sulten nå heller men jeg burde spise nå en brødskive eller to. Så da avslutter jeg her for jeg må lage meg den maten, sånn er det bare.

 

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

6 kommentarer
    1. Ja det overrasker meg gang på gang hvor mentalt og fysisk utmattende slike “avtaler” kan være. Tillat deg selv å være sliten, så er du klar igjen til neste utfordring👍

      1. Ja det tapper meg fullstendig, jeg tillater meg å være sliten bestandig jeg og jeg lytter til kroppen tror jeg da. Jeg er alltid klar til nye utfordringer, hver dag er noen ganger en utfordring noen ganger små og mange ganger store utfordringer.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det var virkelig en fornøyelse å lese om at du møtte frykten og at alt gikk bra. Nå får du glede av kurs, og medisinsk yoga har jeg hørt er veldig bra. Mye annet du også får kurs i, og mye å glede seg over. Når helgen er over så får du møte sønnen og får en topp dag sammen med ham! Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg skal være med på flere kurs i framtiden på det senteret, har alltid hatt lyst til å begynne med yoga så da grep jeg muligheten å være med på medisinsk yoga. Ja jeg gleder meg virkelig til mandagen da skal jeg møte lille gullet mitt vi skal grille pølser oppe ved en badeplass like i nærheten her, og bowling etterpå etter hans ønske jeg gleder meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg