I dag så var jeg mye ute.

 

 

 

Det første jeg gjorde i dag var å få handlet så ble det frokost på meg, så leste jeg noen blogger som jeg må ha med meg hver morgen.

 

Så gikk jeg bort på senteret ja mestringssenteret var på uttrykksgruppe, grudde meg litt i dag for det er jo noen dager siden jeg hadde vært der. Og så var det veldig rart med mange mennesker rundt meg igjen, det gikk greit og fikk med meg bildet som jeg lagde den andre uka jeg var der kommer bilde av det i morgen.

 

Så var jeg ute på tur i finværet har også sittet en del på verandaen og malt litt, det var veldig godt og varmt i dag ja for varmt til å ha på seg for mye klær. Var nesten slik at jeg hadde lyst til å bade i elva i dag, men da hadde vel folk trodd at jeg var gal hvis jeg hadde gjort det ja ja galskap smitter ikke tenker jeg da det er det så mye annet som gjør.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min slik at hun fikk handlet inn det hun trengte for dagen, og vi drakk kaffe og skravla noe som alltid er koselig.

 

Nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg bort.

 

 

Lag dere en fin kveld og riktig god natt når den kommer deres vei.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Høres ut som du har hatt en del gjøremål i dag.🤗Det blir spennende å se bildet ditt. Ha en riktig fin vårkveld.😊

      1. Ja det var en del i går og i dag. Jeg skal laste det ned fra mobilen nå, pluss ett som jeg har laget her hjemme som jeg ble ferdig med til slutt.

        Vårkvelden har vært fin til nå.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg