I dag så har jeg gått igjennom det jeg har i kjøleskapet.

 

 

 

 

Der var det pokker meg ikke mye men det ser ut til at jeg kanskje har litt mat fram til kanskje søndag, har ikke brød igjen men det får en klare seg uten  blir tomatsuppe og nudelsuppe til mat fram til mandag.

 

Alt går vis man er forsiktig og ikke spiser for mye, har jo noe å gå på, fin slankekur det å ikke ha til mer enn ett måltid om dagen. Dette er noe jeg er vant til så det er bare å ta det som det er, det er mange rundt om i verden også her i landet som har det verre enn meg sånn tenker jeg.

 

Så dette er ikke for å klage men sånn er det i mitt liv, tåler dere ikke det som står i dette innlegget så har jeg godt over 1500 andre innlegg dere kan lese.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Hørtes ikke kjekt ut, kan du ikke spørre venninna Di om å låne en 100lapp, så du har til brød iallefall, du hjelper jo henne så mye? Metter ikke mye med suppe😍

      1. Nei jeg vil ikke spørre om det, hun har nok å tenke på hun er ikke i for grunnet en vond fot så hun skal på legevakta senere. Vil da ikke bry henne med mine bekymringer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg