I dag så er det grått og regner ute.

 

 

 

 

Ja i dag er det gråværs dag har vært på tur i regnet, det var bare å komme seg inn og få på seg noe tørt for jeg ble kliss våt.

 

Nå blir det middag og den består av tomatsuppe fra first prise, billig godt og enkelt på en slik dag ja på regnværs dager så er det veldig godt med varm suppe uansett merke jeg liker best det som er billigst sånn er det bare.

 

Har fortsatt ikke klart å få alle tankene som jeg har slitt med de siste dagene til å legge seg i sine bokser enda, er blitt litt bedre enn det var her om dagen men det kom noen nye som la en demper på blogg gleden veit jo snart ikke hva som kan legges ut og ikke.

 

Men jeg har bestemt meg for å fortsette som jeg pleier, hvorfor skal jeg legge filter på meg da blir det som å skrive i en anens blogg og ikke om mitt liv på godt og vondt sånn vil jeg ikke ha det.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld, er blir det tv titting ikke noe mer enn det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg