I dag ja det er fredag.

 

 

 

Det har vært en fin vårdag i dag med varme som hører sommeren til, til og med da jeg sto opp i dag tidlig når jeg sto opp i dag tidlig. Om morgenen i dag så laget jeg meg kaffe og spiste kjøleskapsgrøten min, da jeg var ferdig med det så hadde jeg tenkt å ta meg en dusj før jeg skulle av gåre til senteret ja ja det fikk jeg ikke gjort for her var det da ikke vann i kranene. Da var det godt at jeg hadde dusjet i går kveld, men ville vaske av meg natten men det fikk jeg ikke gjort sånn kan det gå en gang i blant ble litt irritert men hva hjelper det ikke en dritt.

 

I dag har jeg sittet ved sy maskina og sydd, det var moro det så det blir det gjort flere ganger der så jeg har noe og gjøre som jeg liker. Kanskje jeg skal se om de har en symaskin på loppemarkedet til skole korpset her i byen til høsten, hvis de har det så skal jeg kanskje kjøpe den hvis ikke så kan jeg glemme det.

 

Så var det bare å komme seg hjem, da jeg var på tur hjem så ringte venninnen min og hu var selskapssyk så jeg gikk opp til henne og vi skravlet om alt og ingenting over en kopp kaffe som vi pleier. Var også oppe i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag, det er noe jeg gjør med glede sånn at jeg føler meg litt til nytte for noen.

 

Nå skal jeg se litt på tv må jo få med meg litt nyheter, har jo skjedd ting ikke så langt unna her det har jeg fått med meg. Og så har han Sian vært her i byen der oppe som angrepet startet den forferdelige kvelden i høst, jeg var ikke der oppe i kveld og det var det ikke så veldig mange andre som var heller.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Fredagen ble fin og lørdagen det samme, jeg håper også at jeg finner meg en symaskin på loppis i august. Jeg syntes det er artig å sy.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Hei, ønsker deg en fin lørdagskveld, ble litt jobbing i hagen i dag, ble sol og fint vær, mannen står på kjøkken og lager mat, er hans jobb om lørdagen, klem fra meg🤗

      1. Her har det regnet i hele dag, fin dag å gå på tur det har jeg gjort også en fin inne dag så det har blitt en del maling på meg.

        Jeg har akkurat fått i meg middagen det ble en gryterett her i dag, uten kjøtt da vel og merke.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg