I dag har jeg vært lat.

 

 

 

 

Ja jeg har vært lat i dag har faktisk ikke gjort noen verdens ting, har bare surret i hele dag  ja jeg har holdt hviledagen hellig men det var ikke frivillig.

 

For kroppen min valgte at i dag  så ville den ikke spille på lag med meg, veit at det har vært kom deg ut dagen   i dag med det dreit jeg i for å si det slik.

 

Nå er det farmen  og det skal jeg se på,  så da får jeg avslutte her.

 

 

Lag deg en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Lat dag her, og skitvær ute. Da holder man seg inne. Snart duket for tvekampen, og jeg vet hvem som taper.
      Tar en treningsøkt i morgen inne. Blir dårlig vær fremover. Nyt kvelden med Farmen. Klem til deg fra meg.

      1. Her har det vært sol, jeg har bare ikke orket ut. Ja nå er snart tid for tvekamp, jeg veit ikke hvem som taper men jeg har ett ønske på hvem som kommer videre.

        I morgen skal jeg ut en tur uansett vær.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hadde en lat dag igår jeg også, og det kan kjennes ut til at også denne dagen blir slik. Og da synes jeg vi skal ta livet med ro, uten dårlig samvittighet. Ikke bruke mer krefter og energi enn det vi har. Håpe på at det blir bedre i morgen
      Og du er jo uansett flink til å komme deg ut på tur, men jeg mener vi også må ha lov til å stå over når det er behov for det.
      Ønsker deg en riktig fin dag🙂

      1. Dagen i dag har vært sånn pass bra, jeg har gått tur i dag. Jeg pleier å ta en slik pause når kroppen slår seg vrang uten dårlig samvittighet.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg