I dag har jeg vært å badet.

 

 

 

Ja nå tror dere vel at jeg er sprø men nei det har vært varmt her så jeg fant ut at det passet fint å bade litt, ja bare for en avkjøling for det ble det for vannet var ikke så varmt som i sommer. Det var utrolig godt var på min faste plass som i sommer, jeg koste meg og så godt det var etterpå for jeg var da ikke så varm som jeg var før jeg badet.

 

Ellers så var jeg innom venninnen min på en kopp kaffe og jeg gikk opp å handlet for henne og tjente noen kroner, så da slipper jeg å bruke mine egne penger til å handle i dag til meg selv. Jeg var også ute på skogstur før jeg gikk og badet, sitter nå å venter på sommerhytta som er ett av de tv programmene som jeg liker å se på.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. God kveld til deg. Deilig med bad! jeg har også badet i dag og vannet er bare nydelig! Kos deg med sommerhytta og TV. Klem fra meg.

      1. Ja det var kjempe deilig med et bad i dag, vannet var veldig kjølig her men kjempe godt. Ja jeg skal virkelig kose meg med sommerhytta og det andre som skal skje utover kvelden på tv.

        Klem fra meg til deg.

    2. Høres ut som du har hatt en fin dag, nyt resten av kvelden med TV😊Her er det strikking og TV👍🏼

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg