I dag har jeg hatt en avslappende dag.

 

 

 

Dagen startet med at jeg som vanlig leste noen blogger og tok meg en kaffe kopp og noe å bite i, har gått noen turer morgenturen gikk vi en lang tur ned til byen og en runde der nede. Jeg syntes det er gøy å se folk stresse rundt og handler, det er faktisk folk mange mennesker rundt i Norges land som tar opp forbrukslån for å kunne handle alle de jule gavene de skal. Og må betale på dem lånene sine i år etterpå, ja det er mange som tar opp lån godt over 300 tusen mennesker som tar opp lån hørte jeg på nyhetene for noen uker siden.

 

Så over til det som innlegget egentlig skulle handle om, da vi var på tur hjem så ringte ei venninne meg hun trengte noen og prate med og det var hun jo ikke alene om. Det eneste menneske jeg hadde pratet med var meg selv i speilet i dag har ingen andre å prate med, vi satt og drakk litt kaffe etter en stund så spurte hun om jeg skulle ha noe i butikken noe jeg ikke skulle men jeg gikk opp og handlet for henne.

 

Gikk hjem og så på håndball kampen mellom Norge og Angola som Norge vant etter en slite kamp, og så ble det to jule filmer som er veldig koselig og se på for kanskje kommer det litt julestemning her i huset også noe som det er utrolig lite av her er det motsatt jeg gruer meg til jul jeg skrev om det i forrige innlegg som er rett under dette.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg