I dag har jeg gjort ingenting.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Som jeg skrev i overskriften så har jeg ikke gjort noen verdens ting i dag, jo jeg har jo tenkt en del og det er veldig dumt for de tankene har ikke vært gode. Nei jeg har faktisk bare hatt dårlige tanker om meg selv, derfor har det ikke kommet noe innlegg før nå heller for jeg måtte jo komme på andre tanker sånn at innlegget ikke bare ble sutre og klage innlegg for det er noe jeg ikke ønsker å bli oppfattet som.

 

Derfor kommer jeg med ett reklame innlegg i stedefor å sitte å sutre i dette innlegget, ingen tvang å trykke på disse produktene men om noen gjør det så hadde jeg blitt glad for da tjener jeg noen ekstra kroner på bloggen min.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

2 kommentarer
    1. Klikket på produktene. Håper formen din er bedre i dag? Jeg er ute i vogna og nydelig vær her nord. Man får nyte det til fulle når man har sol og litt varme. Vi er ikke akkurat bortskjemt når det kommer til vær.
      Drar hjem i morgen formiddag, og skal vaske her før vi drar hjem. Klem til deg fra meg.

      1. Takk for klikkene. Formen er litt bedre i dag kunne ha vært bedre. Så fint at dere har finvær å det må dere nyte til det fulle, nei dere er ikke bortskjemt med finvær. Nyt kvelden i vogna og kos dere mye.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg