I dag har jeg bare surra.

 

 

 

Som sakt så bare surra jeg rundt som dritt i ei bøtte, er noen slike dager som man bare er men ingenting fungerer. Fra morgenen av var det slik i dag, ble bedre utover dagen var en tur oppe hos venninnen min. Vi tok oss en kopp kaffe å skravlet litt, så gikk jeg i butikken for henne ble hos henne i ca en time. Da jeg gikk hjem så fikk jeg beskjed fra posten at det hadde kommet en pakke i posten til meg, gikk da ned til byen og hentet den det var julegaver fra en av mine lesere.

 

Ja jeg skrev i går at jeg gleder meg til jul skal pynte både meg selv og litt i leiligheten til jul, blir litt rart for jeg har ikke feiret jul med tre og pynt på 7 eller 8 år husker ikke helt så det er lenge siden. Men i år skal det skje for nå har jeg fått litt glede inn i meg, ja jule glede og julestemning så jeg skal kose meg som bare det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
    1. Kjekk lesing at du har fått litt glede inni deg, og, alltid kjekt med pakker, ha en fin kveld, her har eldste barnebarn vært til middag, klem fra tove🤗

      1. Ja jeg fikk litt inspirasjon av en leser og venninnen min, ikke en leser det har faktisk vært ganske mange men ei sa mye fint som fikk meg til å tenke litt, pluss min eldste sønn som sa at jeg måtte bare ringe han hvis jeg ville ha noen å prate med. Ja veldig kjekt med pakke, det varmer virkelig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Godt å ha noen som kommer på middagsbesøk.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei.
      Håper du kan finne jule glede.
      Koselig at snille lesere sender deg julegaver. Det bli flere.
      Du får ha god natt.
      Klem fra mæ

      1. Det skal jeg helt sikkert finne, for jeg har begynt å se fram til julen. Ja det er koselig med gaver fra lesere, jeg syntes det er veldig koselig. Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Har stadig dager hvor jeg bare surrer jeg også.. fint å ta en kaffe kopp å prate litt i steden da 🙂 Så bra du kjenner litt glede og julestemning..livet kan være tøft det, så man må glede seg over alle små ting som kjennes fint .. Sender deg en klem i førjulstida <3

      1. Det har vært mange av dem i det siste, som jeg bare går rundt å surrer får håpe jeg får en bedre dag på det punktet snart bare en dag.

        Ja det er godt å kjenne på at julestemningen kommer krypende, den kom veldig fort over meg. Livet kan være veldig tøft, det har jeg funnet ut også at jeg må finne glede i de små tingene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Og en riktig god førjulstid.

        Klem fra meg til deg .

    4. Så utrolig hyggelig å lese at du har fått litt glede inn i livet ditt. Hold på den.

      Klem fra meg til deg
      Lise

    5. Nå håper jeg at kommentaren kommer igjennom. Prøvd flere ganger men den bare tuller det lille vinduet med flere ruter som man skal klikke på.
      Så trivelig å lese at du får litt juleglede og pakker i posten. Her har man pyntet til jul, og treet er oppe. Vi har bakt litt som krumkaker, og laget Troika sjokolade biter. Nydelig godt men legger seg fint på linjene. Blir litt pepperkaker og kakemenn. Litt bakst må til og at man har noe og servere gjester om det da kommer noen. Jo, ungene kommer både julaften, 1 og 2 juledag. Heldigvis ikke alle sammen på en gang.
      Klem til deg fra meg.

      1. Den kom igjennom den. Synd med det vinduet veit ikke hvordan man får det bort.

        Ja jeg fikk det helt slik plutselig, var noe sønnen min sa han eldste som gjorde en endring i min tankegang.

        Har begynt så smått jeg også å pynte litt, skal ikke bake jeg kjøper julekakene mine har ikke armer som tåler så veldig mye.

        Det er bra de deler på å komme en tur i hjem til mor og far i jula.

        Klem fra meg til deg.

        1. Kjekt at det kom gjennom. Er vel sånn innimellom her, men når man ikke ser alt på de små bitene er det lett å overse og så blir det feil.

          Kjekt at sønnen din fikk deg på bedre tanker, og vær flink å ringe å snakke med ungene dine på telefonen. Jeg snakker mye med døtrene mine på telefon, og vi skravler og skravler. Kjekt når de var hjemme på søndag, siden gubben hadde bursdag. Fikk kose med minste barnebarn. Vært i byen i dag, og fikk handlet det meste. Går mye penger i disse tider. Mannen skal kjevle ut kakemenn og pepperkaker, så det er lettvint for meg. Klem kommer susende i fra nord.

          1. Ja det er ikke enkelt det da synd at det er slik, jeg får dessverre ikke gjort noe med de popp up vinduene som kommer opp hadde fjernet det hvis jeg kunne.

            Ja det var sønnen og dere lesere som fikk meg til å få julegleden tilbake, er ikke jeg som bestemmer hvor ofte jeg kan ringe dem jeg må avtale på forhånd sånn er det bare.

            Så kjekt at de kom på sin fars bursdag, og at dere fikk kost dere med minste barnebarn min mor kalte barnebarna for desserten i livet.

            Ja det går jammen mye penger fram til jul, ikke så mye her da men jeg har ikke så veldig mange å kjøpe julegaver til. Jeg skal kjøpe meg julekaker, har ikke armer til det.

            Kjempe varm juleklem fra meg til deg kommer flyvende fra Kongsberg og nordover.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg