I dag har formen vært så som så.

 

 

 

Ja formen var sånn passe fra morgenen av, så da var jeg en liten tur ut på tur men så var det ikke noe særlig mer enn det.

For jeg fikk så vondt i hodet og av alle ting så begynte jeg å fryse, enda det var kok hett ute jaja tenkte jeg. Så tok jeg en  korona hjemme test som jeg hadde i skuffen, så ventet jeg til den kunne avlese resultatet.

 

 

Det ble ikke det resultatet som jeg ønsket, det var jo det jeg trodde men det var ikke det jeg ønsket å se. Jaja ser ut til at det er min tur nå, er vel ikke dette som trekker lesere til bloggen men jeg dokumenterer det uansett.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Huff da, det er da ikke lenge siden du hadde korona sist. Håper du får en lett variant som går fort over. God bedring og god natt!

      1. Nei det er jo ikke så lenge siden jeg hadde det sist. jeg håper også at det er en lett variant som går fort over, er jo ikke noe moro å ha feber og være syk når det er fint og varmt vær.

        Takk for det.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. God bedring Aud Marit 🙂 Jeg var litt “ruskete” i formen i går jeg også, men jeg tror det er bedre i dag, så regner med ikke noe annet en dårlig dag…

      1. Takk. Formen min er ikke noe bedre i dag heller verre, men det går vel over snart får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

      1. Takk jeg håper også det går fort over, for den hostingen og feberen nå i sommervarmen er ikke noe særlig.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    3. Trasig at du skulle få det enda en gang. Er jo ikke så lenge siden du hadde det. Jeg sliter litt med mye slim i halsen etter covid. Det kommer og går. Ønsker deg en riktig god bedring og klem til deg fra meg.

      1. Ikke noe moro nei to ganger på ett halvt år er ikke noe særlig. Hoster og har feber ikke noe moro nå i sommervarmen men det går vel over snart får en håpe, sliter du enda etter covid får håpe det blir bedre etter hvert for deg også.

        Takk. Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    4. Dette var ikke noe koselig å lese.Håper du går en lett variant jeg også .Masse god bedring til deg.🌻🌻🌻🌻

      1. Feber, vond hals og mye hosting hode pinen er litt lettere i dag. Håper det er en lett variant jeg også så det går fort over. Takk.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg