I dag har ensomheten vært stor.

 

 

 

Det har vært en fin dag værmessig men ikke til sinns for  i dag har jeg hatt mange tanker, ja jeg savne å ha noen rundt meg men det kan jeg vel bare glemme når jeg ikke har noen rundt meg som bryr seg om om jeg lever eller ikke. Har ikke hørt noe fra noen på nesten to år og andre er det ett år nå, men det tar jeg bare å glemmer det å bare finne ett liv som bare er mitt. For jeg orker ikke å være familiens sorte får lenger så da er det bedre å leve mitt liv så får de leve sitt liv for meg vil de ikke ha noe med å gjøre, så de eneste i mitt liv som får all min oppmerksom het er mine to gutter selv om de ikke bor hos meg så er de de eneste i mitt liv som setter pris på meg og jeg er så glad i at jeg kunnet gå i krig for dem.

 

Er sårt at vi som er en stor gjeng men ingen vil vite av meg lenger, hva gjør jeg da jo jeg bare lærer meg at slik er det blitt og slik kommer det alltid til å være å lage meg ett nytt liv helt alene.

 

Jo jeg har venninnen min og hun er god å ha, for da har jeg i allefall en person som setter pris på meg og jeg på henne håper bare hun ser det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
      1. Jeg er ikke bra nok for dem, og det er bare en følelse jeg har at jeg er for dum for å være blant alle dem med fine utdannelser. Jeg hadde bare fagbrev som renholder men så ble jeg syk og ble uføretrygdet og det er ikke fint nok for dem.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Når jeg er med dem så føler jeg meg ikke vel, de tåler jo ikke å høre hva jeg har å si da holder jeg kjeft sånn er det bare. Jeg liker også at folk er seg selv og ikke for fin på det for da blir de bare så høy på pæra.

        Ønsker deg og dine en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det skal jeg gjøre, takk for at du er den du er det setter jeg virkelig pris på.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    1. Hei Dette var utrolig trist å lese. Det er jo bare du som vet hvordan du har det og hvordan du føler det. Er det ikke noe dere kan ordne – snakke ut om? Vi trenger alle noen rundt oss som bryr seg om oss – og vi om dem. Det er et ordtak som heter “Venner kan du velge – familie er du født med”. Du virker sterk. Jeg tror du og venninnen din og guttene dine gir deg styrke. Glad for at du har dem. Sånn rent generelt så føler jeg ofte i hverdagen at det ikke er ok “å være seg selv”. Alt skal være politisk korrekt i dag. Da kommer piggene ut hos meg. Husk det, Aud Marit at du unik – Bare du er du. Jeg håper at du kan lage deg en god helg – så skal jeg sende deg gode tanker. Ønsker deg også en god natt.

      klem fra Lise

      1. Nei dette har jeg prøvd hundre ganger å gjøre noe med, har til og med prøvd å ringe men de tar ikke telefonen da gidder ikke jeg å være den som skal ordne opp i det. Jeg bryr meg om venninnen min og guttene og de bryr seg om meg, å det er godt å vite. Ja venner kan en velge , ja jeg er sterk men ikke alltid. Ja man må jo prøve å være som alle andre men det er ikke meg får jeg ikke være den jeg er så går jeg mot strømmen og er den jeg er. Jeg skal lage meg en god helg når den kommer, takker for alle de gode tankene du er bare god du.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    2. Trist å lese. Men noen dager er verre enn andre! Du har i hvertfall guttene dine <3 Det er stor kjærlighet. Masse klemmer fra meg. Og du har bloggen <3 og oss.

      1. Ja hadde jeg ikke hatt guttene og venninnen min så hva da, nei sånn skal jeg ikke tenke. Ja det er stor kjærlighet jeg har til mine gutter, og det veit de veldig godt for det er noen ord jeg sier til dem de gangene jeg er sammen med dem og det er at mamma er veldig glad i dem.

        Og så har jeg bloggen og dere og deg.

        Ønsker deg en kjempe god natt når den kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg