I dag har det vært lapskaus vær.

 

 

 

 

Ja nå er det sikkert mange som lurer hva jeg mener med den overskriften, slapp av dere får snart svar på det.

 

Jeg skulle ha vært og handlet på morgenen men det har jeg gjort i kveld, for til morgenen i dag så regnet det som bare det så da gadd jeg ikke å gå ut tidlig. Har vært det jeg kaller lapskaus vær og det er litt av alt, men mye regn litt sol og lyn og torden har vi også hatt i dag.

 

Da jeg gikk på butikken i kveld så var det akkurat sluttet og regne å lyne og tordne, og jeg rakk så vidt inn døren så startet det opp å regne igjen klarte nesten å komme meg hjem tørr ikke helt da. Men en god ting med det er at vepsen holder seg mye i ro når det er regn, å det er godt for både jeg og vepsen holdt oss unna hverandre.

 

Har også vært en tur oppe hos venninnen min på kaffe og en skravle stund, det er noe vi begge er glad for denne skravletiden. Etter at vi hadde skravlet litt så gikk jeg opp i butikken for henne, da jeg kom ned igjen til henne så ble det en kaffe kopp til å litt mer skravling.

 

Så gikk jeg hjem igjen og rakk det før det begynte og regne og tordne igjen, er blitt en annen temperatur nå etter regnværet og tordenværet for nå er det bare 17,7 grader ute og 24,7 grader inne så svalt har det ikke vært på flere uker å det er deilig det.

 

Nå skal jeg se på tv og kose meg med vannmelon og Farris i glasset, det er en kjempegod kveldsmat det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Nå har jeg lest meg opp litt på bloggen din! For en skremmende opplevelse å bli så tett av vepsestikket..Og godt du fikk hjelp ja, det er nå helt sikkert!
      Må være litt ekkelt etterpå og, for du blir vel veldig på vakt når du hører/ser vepsen..
      Lapskausvær har det vært her i dag og. Men godt med litt værforandring etter alle disse varme dagene!
      Ønsker deg ei god uke!

      1. Ja det var veldig skremmende med det vepsestikket, den legen på sykehuset sa at jeg ville ha død vis jeg ikke fikk hjelp når jeg fikk det. For jeg alvorlig allergisk mot vepsestikk, å det er første gangen jeg har fått vepsestikk etter fylte ett år. Ja jeg er faktisk blitt redd for vepsen å det med rette, for ett stikk og jeg ikke har sprøyta med meg så kan det gå alvorlig galt. Ja det er godt med litt regn men tordenværet kunne vi vært uten for det er noe jeg faktisk er redd for det også, vi så jo senest i helgen hvor galt det kan gå også hvis man er på feil sted til feil tid.

        Godt det ble litt kjøligere i dag enn det har vært de siste ukene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og uke.

        Klem fra meg til deg.

          1. Har alltid en i veska, henger en postit på utgangsdøra som det står husk antihistamin sprøyta på.

            Så den er med på alle turer jeg går å reiser på, har også en til to i huset også ekstra. Vil ikke ha den opplevelsen en gang til, den har latt meg skremme faktisk.

            Ønsker deg en god natt.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg