I dag ble det gjort.

 

 

 

Ja som jeg har skrevet i ett innlegg på søndag så skulle jeg stemme i dag for å slippe og gjøre det i september, for på selve valgdagen kan det bli mye folk og køer så det er jo ikke sikkert man får stemt før de stenger valglokalene og det hadde jo vært dumt.

 

Jeg hadde bestemt meg for lenge siden hvem jeg skulle stemme på, så hvorfor ikke gjøre det i god tid sånn at du slipper og ombestemme deg mange ganger å bli usikker du kan jo stemme fra i dag og helt fram til den 10 september. De startet forhånds stemmingen i dag er vel litt på grunn av den pågående pandemien som vi er i, sånn skulle det ha vært til hvert eneste valg mener jeg da for da kan man få gjort det når man selv har tid.

 

Er jo hemmelig valg så det skal jeg ikke si noe mer om enn at jeg ønsker meg en annen regjering enn den som er i dag, så husk å bruk stemmeretten deres for hvis du ikke gjør det så har du ikke noen grunn til å klage når resultatet er der haha.

 

Har vel skrevet litt om dette før men en god ting kan man ikke si for mange ganger.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Det pleier alltid være forhåndsstemming i flere uker før et valg så det skyldes nok ikke korona. Uansett; viktig å bruke stemmeretten som du sier.

      Godt valg!

      1. Ja men her i byen har de satt opp flere lokaler enn ellers til å forhåndsstemme, og ja det er viktig å bruke stemmeretten og jeg er ferdig med mitt valg for jeg gjorde det i dag.

        Godt valg til deg også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg