Hvorfor stresse rundt.

 

 

Ja nå er det snart jul og alle stresser rundt for å handle julegaver, mat og ny jule pynt for de må jo ha alt nytt og moderne, jeg skjønner ikke vitsen med det  nå får dere heler haste fram med å sende de julegavene som dere skal sende. Skal dere sende gaver til utlandet så må dere forte dere for der går fristen ut dag hvis dere vil at dem som skal ha dem til julaften, og innen landes grenser så må man sende dem innen lørdag så de kommer fram til julaften sånn at alle blir glade.

 

 

Jeg er ferdig og skal sende dem på fredag sånn at de kommer fram, jeg sender jo i vanlig brevpakke så det hadde kommet fram i tide om jeg sendte dem på mandag igjen så jeg liker og være tidlig ute så da er det like greit.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg