Hvorfor sova bort sommernatten?

 

 

 

Det har jeg alltid lurt på for det er fort gjort å sovne på dagen når det er så varmt, å man ligger og soler seg da er det kjempelett og sovne der og da.

 

Så da kan det jo bli vanskelig å sove til natten, er jo noe trøtt så det kan jo gå og sovne i natt også.

 

Men det blir ikke god natt enda for nå sitter jeg og ser på tv, men det blir ikke så veldig sent tror jeg da haha. Sånn kan det bli noen ganger, var på stranden og badet og solte meg i dag alene men det er helt topp det. Og da sovna jeg som en stokk og sov i tre timer.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg