Hva skjer?

 

 

 

Nå er det litt vanskelig kan jo ikke se at mitt forrige innlegg er kommet på blogg.no sin forside og det er jo en time siden jeg skrev det, er det bare de som er på topplista som får plass på forsiden så sliter jeg med å bli synlig her inne. Jeg skrev ikke noe som ikke skal se dagslys, men er det flere som sliter med det samme så si i fra. Da er det godt at man har facebook grupper som man kan dele innleggene sine på så en kanskje kommer oppover og fram, jeg er vant til å bli kastet ut i mørket alene men skal det være slik overalt nei mener jeg da men det er vel noen som mener at sånn skal det være.

 

Nå skal i alle fall jeg og Elvis ut på morgentur, så får man se om man kommer med på lista eller om man skal leve i uvisse om man får noen lesere eller ikke er kjedelig når det skjer så ofte.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Jeg blogger jo ikke, jeg bare leser, men har sett flere som har nevnt de siste dagene at innlegget deres ikke kom opp. Så skriver de et til som kommer frem.
      Ha en fin dag, både du og Elvis!

      1. Ja det skjedde nå med meg også, godt og høre at det ikke er bare meg det skjer med.

        Ønsker deg og dine en riktig fin dag og kos deg dere mye.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg