Hva skjer med kroppen min?

 

 

 

Jeg føler meg som en skygge av meg selv å lurer veldig på hva det kan være, for jeg kjenner ikke venstre arm og bein å mister alt jeg griper med den hånden. Å det virker som min venstre fot er i veien å jeg mister balansen for jeg merker jo ikke at jeg har det beinet, får ikke håpe det er noe alvorlig og at det snart går over jeg har vært på to turer i dag men jeg er redd for å falle for det er jo ikke sikkert jeg klarer å komme meg opp igjen. Har også veldig leamus i samme bein og arm ukontrollerte muskelbevegelser, lurer veldig på hva dette er men det er det ikke sikker noen av dere som veit men jeg skriver det som det er for det er dette som har slitt meg i noen dager nå. Å da blir det veldig mange rare tanker som dukker opp i hodet, håper det ikke er noe alvorlig for nå orker jeg ikke mer kroniske sykdommer skal på sykehuset til nevrolog til en haug med undersøkelser.

 

Så får man jo se hva som blir svaret etterhvert, gruer meg til hele undersøkelses prosessen og hva som blir svaret til slutt. Det får en bare ta som det kommer er jo ikke annet å gjøre spør du meg.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei,hei Aud Marit 🙂

      Eg er ikke lege og sikkert ikke den rette eksperten til å uttale meg,men symptomene dine minner om et lite hjerneslag eller drypp,jeg vil iallefall ikke utelukke at det kan være noe sånt som har skjedd.
      Det finnes enkle øvelser du selv kan gjøre for å kanskje utelukke en sånn diagnose : føler deg “skreiv”,vanskelig å smile (munnvikene trekker seg ikke oppover),tungt å løfte armene og flere øvelser du finner lett på nett.

      God bedring,Aud Marit,eg håper virkelig at alt ordner seg for deg 🙂

      Klem fra synskepeggy.

      1. De på nevrologisk har utelukket hjerneslag da jeg var hos dem onsdag før påske, det har pågått en liten stund jeg er ikke skeiv har ikke vansker med å smile armene er ikke tunge å løfte men jeg kjenner ikke at jeg mister det jeg har i hånden virker som jeg ikke har følelse i hånden.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg