Hva skjer a?

 

 

Her skjer det lite jeg vil bare si hei og godmorgen til dere alle, det jeg har gjort til nå er å lese noen blogger og kost meg med morgen kaffen i roen og stilheten som er nå får nyte det når man kan. For det varer ikke lenge er jo bare tre ukers ferie rundt om her som overalt, så da må en jo bare nyte det til det fulle da man kan ikke sant.

 

Nå skal jeg og Elvis snart ut på morgentur og det blir godt nå som det er sol og 18 varme grader ute, det å gå tur er jo sunt for både kropp og skjel da får man kommet seg ut og beveget seg og man får byttet tankene.

 

En ting har jeg alltid i veska når jeg er ute på tur, ja det er en bærepose til tomflasker så jeg får dem med meg hjem finner alltid tomflasker når jeg er ute på tur.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg