Hva skjer a ? Ikke mye her.

 

 

 

Her er kvelden kommet og det er kjempe god, det har vært ett kjempevær nå i en uke så nå vil jeg ha vår og finne livstegn fra jorden.

 

Ja slike livstegn som dette.

 

 

 

Og disse.

 

 

 

Bare sånn for å ha sakt det så driter jeg i pollenallergien min, for nå er jeg så drittlei holke og glatte plasser så det er vanskelig å gå tur i skog og mark grunnet glatta. Ja om dagen er det skikkelig  rævføre, det er ikke så enkelt å gå på tur om dagen men det går greit for jeg går jo langs veiene i byen. Og stikkveier som kanskje de er strødd, haha det var en spøk for her i kommunen så er det bedre å la det være for det er jo for dyrt å strø. Eller må de prøve å lage ett grustak først, eller at de prioriterer alt annet.

 

 

Nei nå får jeg avslutte her så jeg ikke skriver meg vekk.

 

Lag dere en fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ble en fin tur i dag, veien hadde bare sørpe og litt is ved kanten. Ikke noe fortau her på landet. Skjønner at du vil ha vår og det ønsker jeg og. Men må vente ei stund til. Vi får nyte når det er bra vær og at vi får tur. Nyt kvelden. Klem til deg fra meg.

      1. Her ble det veranda og sofa kos for meg, her er det stort sett blank holke. Fortauene er i allefall bare over alt sånn stort sett. Jeg nyter alltid det fine været, sittet mye på verandaen de siste dagene.

        Jeg skal nyte kvelden.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg