Hva skjer a?

Reklame | Cellbes.

 

 

 

Det som skjer er at det er skal vi danse på tv2, jeg håper bare at mine favoritter kommer videre til neste lørdag som det er kvartfinalen.

 

Å det er sikkert noen som lurer på hvorfor jeg har en klikk, klikk igjen, jeg ønsker bare å få til målet mitt for denne måneden og det er 3100 på reklamen jeg legger ut jeg mangler nesten 100 kroner til å nå det målet.

 

Har mye jeg har lyst til å gjøre her på bloggen neste måned, skal ikke si så mye om det nå men dere får følge med. Det meste som skjer har jo med livet mitt å gjøre, både på godt og vondt det er slik bloggen min er bygd opp være åpen og ærlig. Dere får bare ta det som det er, for mitt liv er det mange nedturer og få oppturer men alt skal med sånn er det bare.

 

Håper så mange som mulig av dere ønsker å være med meg videre, i desember så har jeg bursdag men den har jeg tenkt å la gå hus forbi. Dagen er den tredje desember så veit dere det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

Ceannis//Cellbes//Tamaris//DEPECHE.//Tamaris//Ceannis

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg