Hva skjer a?

 

 

 

Her laver det  ned med snø og det er deilig det blir hvit og rent overalt, jeg håper nå at det er snø om en uke også for da blir jeg gammel halvt hundre jeg har alltid hatt snø på bursdagen min. Nå vil jeg at det blir kaldere så den blir liggende fram til jul, gjerne helt til påske men det er ikke noe som den må men det hadde vært fint.

 

Nå er vi faktisk to dager inn i den siste uka i november, når jeg får mail fra blogg.no da i begynnelsen av desember så skal jeg sende inn en faktura til dem det veit jeg. Har nå kommet over fem hundre igjen så da blir det spennende og se hvor lenge det er til neste gang jeg kommer så høyt opp igjen, jeg sendte en i starten av mars så det er lenge siden sist skulle ønske jeg kunne fakturere oftere enn det jeg gjør.

 

Men det er ikke derfor jeg blogger jeg blogger for jeg syntes det er gøy å trivelig og blogge, noen måneder så tjener jeg ganske godt og andre ganger så får jeg ikke så mye inn på å blogge. Det har jo også noe med at noen måneder så blogger jeg mye og andre lite, og kanskje noe med at jeg også har få lesere noen ganger og det er ikke alltid man treffer med det en skriver om sånn er det bare å være blogger det er ikke alt man skriver treffer leserne. Jeg har jo mine bloggvenner som alltid er der og leser bloggen min, å de er det veldig gode og ha og vite at de er der.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

6 kommentarer
    1. Jeg synes bloggen din er grei. Du skriver det som faller deg inn akkurat der og da, ikke en masse oppkonstruert stoff for å kapre klikk. Det er bra med flere typer blogger, for det hadde vært kjedelig om alle var kliss like.
      Jeg håper snøen holder seg unna her, men det er blitt kjøligere, så jeg er slett ikke sikker. Det har høljregnet i flere dager.
      Du og Elvis får ha en fin kveld, med eller uten snø. Klem til begge!

    2. Hei i natten😊
      Jeg skjønner ikke noe av dette med å tjene penger på bloggen jeg da… Hvordan tjener du på din blogg, Aud-Marit? Er det noe vi aktivt må gjøre?

      Jeg håper også snøen blir liggende, da blir det så utrolig koselig ute!

      God natt fra // Nina

      1. ja du må melde deg på noe som heter partnerprogrammet til blogg.no det har jeg gjort, der må du søke enten får du være med eller ikke men stort sett så får du være med. Ja jeg også håper at snøen blir liggende nå tror ikke den får det.

        God morgen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg