Hva skjer a?

 

 

 

Ja det er noe jeg lurer på om dagen, for her tar jeg tingene med ro og ser hva som skjer. Så får en ta det som skjer når det skjer, for det er vanskelig og gjøre noe med det før det skjer noen verdens ting og slik er det her i huset det skjer ingenting.

 

Det eneste jeg veit er at jeg er et menneske som ønsker og endre på det, men jeg veit ikke helt hvordan jeg kan få endret på det men en må jo bare forsøke så får en se om det endrer seg.

 

En ting er sikkert er at jeg vil takke mine lesere for at de er trofaste, og nå har jeg fått ganske mange som leser min blogg og det er moro nå har jeg vært blant de nederste sjiktet på topp lista i tre dager sammenhengende og det er veldig moro. Da skriver jeg jo noe som folk vil lese jeg veit ikke hva jeg har gjort for å fortjene det men tusen takk alle mine trofaste lesere, jeg setter stor pris på dere alle .

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Bare hyggelig 😁. Jeg kikker jo innom, men det er ikke alltid jeg skriver noe.
      Moro når bloggere klarer å kravle seg inn på den listen.
      Ha en fin kveld.

      1. Bare koselig og det kom rett fra hjertet jeg setter pris på hver og en av dere. Ja det er moro at man klarer og kravle seg opp på den listen som du sier så fint.

        Ønsker deg og dine en fin og koselig mandagskveld.

        Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg