Hva har skjedd i dag?

 

 

 

I dag har jeg vasket gulvet og vasket klær, har også gått ærend for ei venninne av meg. Vært på tre turer og på de turene så fant jeg mye tomflasker som skal pantes i morgen for nå har jeg fire søppelsekker fulle av tomflasker, dette har jeg funnet på en måned og det blir en del penger av det også så da slår man jo to fluer i en smekk.

 

Guttene skal få penger av meg når jeg skal ha samvær med dem, minstemann har ikke fått sin bursdagsgave enda så da er det bare og gi ham penger sånn at han kan spare til det han ønsker seg han eldste har bursdag i juli og da får han også penger så han kan kjøpe det han selv ønsker seg eller spare til noe han ønsker seg.

 

Takk for at du tok deg tid til å stikke innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg