Hva har skjedd i dag da tro.

 

 

 

I dag så har jeg vært mye ute gikk meg en lang tur, gikk langs elva eller skal jeg si nesten rundt elva selv om det ikke går. I den enden der jeg pleier og bade så er det ei bru litt lenger opp, det går en fin tursti rundt og gjett hva jeg fant på den turen haha det jeg fant var mange tomflasker. Jeg fant faktisk så mange at jeg tror det har vært stor ungdomsfest inne i skogen der, men ett sted må jo de som ikke er gamle nok til å komme inn på utestedene må jo få lov å ha ett sted å feste på og ha det gøy.

 

Da er det også moro og være den som rydder etter dem også, for det kan bli en del i løpet av noen dager så juhu.

 

Nå skal jeg bare sitte og slappe av og glo på tv og slappe av, er jo litt fotball i dag også så det blir nok til at jeg ser på det i kveld også er ikke sikker enda.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg