Hva har skjedd i dag?

 

 

 

Ja det er et spørsmål som jeg ofte stiller meg, og da tenker jeg på dagens gjøremål eller det jeg gjør hver dag.

 

Dagen i dag så startet jeg med det jeg pleier å gjøre om morgenen og det er og lese noen blogger og skrive et innlegg, drikke en kopp varm kaffe og tar meg en røyk så der er det ikke noe nytt.

 

Etter dette så gikk jeg og Elvis ut på morgentur, i dag så gikk vi en kjempe fin tur som gikk langs elva og der satte jeg meg ned på en benk og så på utsikten som i dag tidlig var helt nydelig.

 

På vei hjem ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg ville ha kaffe og om jeg kunne gå å handle for henne, for hun ville betale tilbake noe penger hun hadde lånt av meg de kronene ble lagt på sparing.

 

På den turen så fant jeg tomflasker som ble over 100 kroner det også så det ble en del penger, som også ble lagt på sparing.

 

Nå sitter jeg og ser på luksusfellen fra Sverige som går på tv3 herregud at det går å ikke få over 27000 til å holde i en måned, det er noe jeg ikke skjønner noe av blir spennende og se hvordan han skal leve framover når de er ferdig med sitt oppdrag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg