Hva har man gjort i dag?

 

 

 

Hva jeg har bedrevet denne dagen? Jo i dag har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid, jo jeg har jo gått morgenturen med lille Elvis gutten min det var en meget våt men også innbringende tur fant noen hundrelapper og mye tomflasker. Godt at en finner en del av det siste det er ikke dumt å fine kontanter heller, for da kan jeg sette over mer på sparing. Det er jo tvaksjonen og når disse bøssene kommer på døra så skal jeg bidra for det formålet det går til i å så er mange land ikke kommet lengere enn på 1700 1800 tallet, og det skal gå for at kvinner bli hørt og skal ha samme rettigheter som menn. I mange u-land så er det slik at kvinnenes stemmer og rettigheter er i mennene sine hender og lomme de har ikke noe de skulle ha sakt, hadde kvinner kunne ha styrt litt i de landene så hadde det kanskje ikke vært så mye fattigdom i disse landene for vi kvinner er jo mer løsningsorienterte enn menn de skal jo bare sloss og krige og det kommer det ikke noe godt ut av.

 

Men nok om det nå skal jeg fortsett med det jeg har gjort i dag, nå sitter jeg og skriver dette innlegget til dere og ser/hører på håndball kamp mellom vaipers og metz det blir nok ett fyrverkeri av en håndballkamp.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg