Har man ikke noe godt eller positivt å si i andres kommentar felt så er det smart å holde kjeften.

 

 

 

 

Jeg tenker mye rart jeg men i dag tenkte jeg så mye dumt om meg selv, herregud så dum jeg er enda jeg veit at jeg ikke er dum jeg er bare ærlig om ting jeg mener andre burde tenkt før de tenker eller rett og slett slenger dritt om andre. Da har jeg en tendens til å si min mening om de som faktisk slenger dritt om andre uten og tenke på hvordan det ser ut for andre som leser det de har skrevet, og da blir jeg så forbanna at jeg ikke tenker om hva jeg skriver men jeg mener det jeg skriver og tåler de ikke det så får de la det være.

 

For enkelte skriver og kritiserer andre men får de kritikk selv så setter de himmel og jord i bevegelse, og får med seg en hel liten gjeng som mener det samme og disse slenger med leppa for og få sympati for at det de gjør er riktig og det jeg sier og gjør på bloggen min er feil. Ok det er feil for dem men andre mener noe helt annet, hva skal man tenke på eller om meg  men slik er det jo at alle har forskjellige meninger og det er jo vel og bra. Har du ikke noe annet enn negative ting å si i kommentarfelter så burde man heller holde fred.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FILKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg