Hva har jeg gjort i dag?

 

 

 

Hva har jeg gjort i dag? Jo jeg startet dagen med blogglesing og en rykende varm kopp kaffe og en røyk, så bar det ut på morgentur med lille Elvis gutten. Det var en utrolig fin tur med sol og varme og så fant jeg mange tomflasker, fant også fire hundre kroner i kontanter gode penger og ta med seg det.

 

Jeg har planer om og spare alt jeg finner og se hvor mye det blir i løpet av våren og sommeren, så kanskje jeg kan bruke bare det jeg har funnet og ikke røre kontoen min noen måneder til vinteren. For å si det slik så er det slik at når jeg har bestemt meg for noe så får jeg det til, da skal dette gå denne gangen også så dette er ikke noe jeg bare sier dette er noe jeg skal gjøre.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg